Weblog

Klaar met vakken vullen, tijd voor zakken vullen!

Het is al even geleden, maar wij kunnen het ons nog goed herinneren. Elke vrije middag vonden we ons al spiegelend terug in de schappen van de plaatselijke Albert Heijn. Soms met gevaar voor eigen leven als het bovenste vak met huiswijnen het bijna begaf en naar beneden dreigde te komen. 

Wat leverde het ons op? Een schamele 4 euro per uur, boze blikken van de bedrijfsleider als je even een gesprekje had met je collega-vakkenvuller en nachtmerries met dansende melkpakken op de rand van je bed. We wisten niet beter. Iedereen van onze leeftijd was vakkenvuller, dus je werd het ook maar. Alles beter dan een krantenwijk. 

Het zou toch gaaf zijn als je een baantje hebt waarin je iets doet wat je helemaal te gek vindt, waar je geen enge dromen van krijgt en dat ook nog eens veel beter betaalt? 

Lees verder

HELP, het is Blogtober!

Het is hoog tijd om een blog te plaatsen. Ons laatste bericht is van 23 juli. Hebben we in de tussentijd echt niets te melden gehad? U zou haast denken dat wij nog steeds in onze zwembroek op een subtropisch eiland zitten.

Lees verder

Klantverhalen maken is gaaf!

Vandaag zijn wij bij vijf van onze klanten langs geweest om een klantverhaaltje te filmen. Heerlijk om te zien hoeveel energie en passie deze ondernemers uitstralen bij het doen van hun werk. Van het zomerklaar maken van een achtertuin tot het vergroten van het zitcomfort. Elke ondernemer met zijn eigen expertise.

Lees verder

Workshop 21 juni: Zwijgen is oud, spreken is goud

Hoe ziet uw winkelpand er uit? Bladdert de verf van de muren af? En uw etalage: staan daar producten in van een paar jaar oud?

Lees verder

Het is links- of rechtsom, maar u gaat de zwarte piste af!

Eind februari staan wij een weekje op de lange latten in het Oostenrijkse Zell am See. Met nul ski-ervaring en een lijf dat alles op kracht doet, sta ik de eerste dag bovenaan de blauwe piste. Mijn oriëntatiepunt is een bierstube 400 meter verderop aan de linkerzijde van de piste, waar de Apfelstrudel nog even op zich laat wachten.

Lees verder

Stichting Schuilplaats verbaasd: ‘Het aantal hulpaanvragen is sterk gestegen’

De 5 jaar geleden speciaal ontwikkelde website voor Stichting Schuilplaats (Christelijke hulpverlengingsorganisatie) was niet meer van deze tijd.

Lees verder

'Verbaasd heeft aan geen van mijn verwachtingen voldaan'

Eind juli krijgen wij te horen dat Vita Tendens een website wil om de markt voor zit- en slaapcomfort te bedienen. Het bedrijf vraagt verschillende offertes op die variëren van € 1.500,- tot € 6.000,-. Verbaasd komt met een volledige online marketingoplossing voor € 39,- per maand. De implementatie van het ontwerp kost een paar honderd euro. 

Lees verder

Achterberg Groenprojecten kiest voor online groei

In het voorjaar van 2013 benadert hovenier Achterberg verbaasd om te praten over de ontwikkeling van een nieuwe website te ontwikkelen. Na een demonstratie van verbaasdcms is Achterberg zo enthousiast dat er gelijk een klap op wordt gegeven.

Lees verder