Misschien heeft u het al opgemerkt: de LinkedIn Company Page van uw bedrijf of organisatie is vernieuwd. Enkele weken geleden voerde LinkedIn de update al door bij verschillende grote bedrijven als Philips, HP en Dell. Vanaf vandaag is de nieuwe layout voor de ruim 2 miljoen bedrijven op LinkedIn zichtbaar. Verbaasd zet de verbeteringen voor bedrijven op een rijtje.

Header foto

LinkedIn geeft bedrijven de mogelijkheid om eenvoudig een headerfoto toe te voegen, die het beste uw bedrijf of merk vertegenwoordigt. Zorg dat deze foto de identiteit van uw bedrijf overbrengt. Wij hebben gekozen voor het beeld van een metro die voorbijrijdt. Dit beeld staat voor de snelheid van de online ontwikkelingen en onze hoop dat ondernemers de 'metro' niet missen. Bekijk de LinkedIn-pagina van verbaasd.

Updates

Wat ons betreft de beste verbetering is de vernieuwde updatestream, die het mogelijk maakt om berichten alleen met de juiste followers van uw bedrijf te delen. Als u een vacature heeft voor een salesfunctie wilt u die niet delen met een designer.

Navigatie

De navigatiebalk is prominenter aanwezig op uw bedrijfspagina, zodat bezoekers van uw profiel makkelijker bij uw producten, diensten en vacatures terecht komen.

Jobs

Aan een aantal bedrijven zoals American Express en Unilever biedt LinkedIn de mogelijkheid om hun Career Page sterker te branden zodat (toekomstige) werknemers een completer beeld krijgen van de kansen en mogelijkheden binnen het bedrijf.

Heeft u nog geen bedrijfspagina op LinkedIn? Maak dan nu een Company page aan. Lees vervolgens onze 8 tips voor zakelijk gebruik van LinkedIn en ga aan de slag!

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste online marketingontwikkelingen? Volg verbaasd op LinkedIn.