Hoe ziet uw winkelpand er uit? Bladdert de verf van de muren af? En uw etalage: staan daar producten in van een paar jaar oud?

Stel die vraag nu eens voor uw website, de online etalage van uw bedrijf. Wanneer heeft u voor het laatst iets nieuws geplaatst? Is dit nou de juiste afspiegeling van uw onderneming? Uw website is het winkelpand van de (nabije) toekomst. 

Op 21 juni organiseert verbaasd een workshop over online strategie met het thema 'Zwijgen is oud, spreken is goud'. Het is tijd dat u actief gaat communiceren met uw doelgroepen, die vaker online zijn dan u denkt.

In de workshop gaan we samen met u de online strategie voor een fictieve bloemenwinkel neerzetten. We ontdekken hoe de doelgroep naar bloemen zoekt en hoe we de inhoud op de website kunnen laten aansluiten bij de zoekvragen. De inzichten die u opdoet, kunt u na afloop van de workshop toepassen op uw eigen website.

Wilt u bij de workshop aanwezig zijn? Meld u dan nu aan via info@verbaasdonline.nl

Datum: 21 juni 2014
Tijdstip: 14.00 uur
Locatie: Zonnedauw 8, Apeldoorn